Vittoria Odell sztorija

Csak egy képet kérek!(+18)

A barátnőmmel éppen egy kis városkában voltunk.Csak azért utaztunk el idáig,hogy megnézhessük a kedvenc énekesünk,Harry Styles fellépését.
Koncert után hatalmas sor állt a srácok sátra előtt.Valaki képet csinált,volt,aki aláírást gyűjtött be,és volt,aki ajándékot hozott nekik.Sajnos én a sor legvégére kerültem,így jó hosszú órákat kellett kivárnom.
Mikor végre sorra kerültem,felöltöttem csábos mosolyomat és Harry elé léptem.
-Szia.-szólítottam meg.
-Szia.Hogy hívnak?-mosolygott rám eszméletlenül szexi mosolyával.
-T/N.Egy képet szeretnék csinálni veled.-mutattam fel a telefonom zavartan.Teljesen lefagytam.Oh,azok a szemek..
-Akkor gyere csak.-állt fel és besétált a sátrába.Nem értette,de követtem őt.
-Igazán otthonos.-dicsértem meg.Kanapé,asztal,szék,tükör,minden volt bent.
-Köszönöm.Gyere,foglalj helyet.
-De én csak egy képet szeretnék..nem zavarnálak.
-Ugyan már,egy ilyen csinos lány sosem zavar.-lépett a sátor ajtajához és bekattintotta a lakatot.Majd sorra sötétítette le az ablakokat.
-Harry..te..-nyeltem egy nagyot.
-Csak beszélgetünk kicsit,ne aggódj.-húzta féloldalas mosolyra a száját és leült a kanapéra.
-Engem vár a barátnőm és sietnék,úgyhogy..
-Te vagy az egyetlen olyan lány,aki visszautasít.-fogta meg a derekam és hirtelen az ölébe rántott.-És ez nagyon bejön.-búgta a fülembe rekedtes hangjával.Kirázott a hideg és bizseregni kezdtem..
-Harry..-leheltem utolsó energiámmal.
Már csak arra lettem figyelmes,hogy szembe fordított magával és mézédes ajkai az enyémekre tapadtak.Nyelve vadul ficánkolt a számban.Miniruhám cipzárját lassan lefelé húzta a hátamon,mire egy nagyon sóhajtottam.Felállított és kishíján letépte rólam a ruhát.Már csak egy bugyiban álltam előtte.Elpirultam.
-Na?Mire vársz?Talán ennyi ruhában dugjalak meg?-tárta szét a karját kérdőn.
-N-nem.-rebegtem,majd közelebb léptem hozzá és egy mozdulattal lerántottam a pólóját.Izmos teste láttán szinte átázott a bugyim.Végigsimítottam kockáim és a nyakától kezdve,lefelé haladva végigcsókoltam felsőtestét.Mikor a nadrágjához értem,az övével kezdtem el babrálni.Kissé nehézkesen ment,mivel a kezem úgy remegett,hogy szinte leesett.Végre kikapcsoltam a szíjat és lassan letoltam Harryről a nadrágot.Boxere már igen kicsinek tűnt,így jobbnak láttam megszabadítani őt tőle.Ott térdeltem előtte és mérete láttán kissé megrémültem.
-Na mi van cicám?Szerinted magától fog elélvezni?-kérdezte.Stílusa nyers volt,de beindított.
-Harry..én még..-néztem fel rá.
-Szűz vagy?-vonta fel a szemöldökét.
-I-igen.-bólintottam zavartan.
-És nem tudtál volna előbb szólni?-ragadta meg a karomat és felrángatott a földről.Miért?akkor eszébe sem jut megdugni?Most mit feleljek?
-Sajnálom.
-Ha előbb szólsz..
-Most nem lennék itt.-vágtam közbe.
-Dehogy.Akkor sokkal finomabb lennék,buta.-fogta meg a csípőmet és magához húzott egy csókra.
-Szóval..akkor..
-Feküdj le.-utasított és a kanapéra mutatott.Engedelmeskedtem neki és leheveredtem a puha bútorra.Hazza fölém mászott és a nyakamat kezdte el csókolgatni,közben hatalmas kezeivel a melleimet masszírozta.Később szájával is rátalált a melleimre és nyelvével addig izgatta mellbimbómat,amíg elég keménynek nem ítélte őket.Akkor a hasamon ment végig,mindenhol egy csókot hagyva.És elérkezett a bugyimig.Ujjait beleakasztotta és lerántotta rólam.
Megnyalta ajkait és visszakúszott hozzám egy újabb csók erejéig.Közben egyik kezét levezette és csiklómat kezdte izgatni,mire én egy aprót nyögtem.Ezt Harry bátorításnak vette és egyre gyorsabban körzött ujjaival.
-Ki tett ilyen nedvessé,édesem?-szólt azon a szexi mély hangján.közben középső ujjával a bejáratomat izgatta.
-T-te.-nyögtem ki.
Erre a szóra óvatosan felnyomta ujját és lassan pumpálni kezdett.
-Mehet még egy?
-Harry..ezt kell?
-Csak azért,hogy ne fájjon annyira.-magyarázta és második ujját is felnyomta.Egy hatalmasat nyögtem.Fájt.El sem tudom képzelni,hogy mi lesz,ha Ő fog bennem járni.
-Harry..mindjárt..-lihegtem.
-Élvezz el nekem.Had legyek az első,aki felvitt a csúcsra.-súgta a fülembe.Nem kellett több,azonnal elélveztem egy kisebb sikoly kíséretében.
Harry a lábaim közé pozicionálta magát és farkával néhányszor végigsimított a csiklómon,és a bejáratomhoz helyezte magát.
-Mehet?-kérdezte.
-Igen.-bólintottam.
Óvatosan elkezdte befelé nyomni magát.
-Ohh,jézusom!-kiáltottam fel.Nagyon fájt.Feszített.
-Abba hagyjam?-állt meg Harry és kétségbeesetten nézett rám.
-Meg ne próbáld!-szóltam rá.Hazza erre elmosolyodott és újból megmozdult.Könnycseppek gördültek végig az arcomon,amit Harry lecsókolt egyenként.
-Ne mozdulj!-kértem,mikor már teljes hossza bennem volt.Hogy lehet valaki ilyen hatalmas?-Oké,mehet.Csak lassan,kérlek.
-Oké.-mondta és a lehető leglassabban mozogni kezdett.Ahogy teltek a másodpercek,kezdett eltűnni a fájdalom és az élvezet vette át a helyét.
-Gyorsabban!-lihegtem.
-Ahogy akarod!-vigyorgott Harry és nagyobb sebességre kapcsolt.Az egész sátrat a nyögéseink és a lihegések töltötték meg.Egész idő alatt Harry az arcomat leste.Egy pillanatra sem vette le rólam a szemét,ami nagyon jól esett.
-Harry..mindjárt elmegyek.-nyögtem.
-Mond a nevem,ha a csúcson vagy.
-Oh..anyám..HARRY!!!-sikítottam egyet,mikor elérkezett az orgazmusom.Ezzel egyidőben éreztem magamban Harry nedvét.
-Oh,T/N!-nyögött egy férfiasat.
Legördült rólam és mellém feküdt.Átkarolt és magához húzott.Így próbáltuk kicsit lassítani légzésünket és szívverésünket.Nekem egy dolog járt a fejemben.LEFEKÜDTEM HARRY STYLESSZAL!SŐT,HARRY STYLES VETTE EL A SZÜZESSÉGEMET!ÉS NAGYON ÉLVEZTEM!!
-T/N.-szólt hozzám Harry.
-Igen?
-Én nem akarom,hogy elmenj.Akkor soha többé nem látlak.-mondta édesen.
-Azt hittem,csak egy vagyok a sok közül.
-Nem!Én nem akarom!Én csakis magamnak akarlak és azt akarom,hogy te csak magadénak akarj engem is.-könyökölt fel,hogy a szemembe nézhessen.
-Nagyon boldoggá tennél vele.-mosolyodtam el.
-Akkor velem maradsz éjszakára?És aztán eljössz velem randira?És megadod a telefonszámod?Vagy..lennél a barátnőm?-beszélt össze-vissza,a végén pedig elpirult.
Oh te szentséges szűz anyám!Harry Styles barátnője?És én csak egy képért jöttem!Azt hiszem erre csak egy választ lehet adni.
-Igen,Harry,boldogan!
-Annyira örülök!-ölelt át szorosan,majd egy hosszú csókot nyomott az ajkamra.Felöltöztünk és az este hátra lévő részében a szállodájában teszteltük le az ágyak rugalmasságát.Ha értitek

1 megjegyzés:

  1. Juj ez tökjó! :D (Y) Nem az a... olyan sablonos. Tetszik! ;) és hát, TIPIKUS, tipikus Harry :3 :D :P Ment a like! ;)
    Az enyém is készülőben! :P :$ :)

    VálaszTörlés