Aniii sztorija

Elmesélem,hogyan ismerkedtem meg életem szerelmével.
 Egy nyári napon a szüleimmel és a bátyámmal lementünk a tenger partra.De nem nagyon voltam oda érte.Inkább maradtam volna otthon.De nem engedték.Anyumnak a barátnőjéhez mentünk látogatóba.Debóra nagyon jó fej és állítólag a fia a legmenőbb srác a suliban.Legalább a batyám nem fog unatkozni...Már itt vagyunk több órája,de Harry még nem ért haza.Debóra szólt,hogy Hazz egy tenger party buliban van és megyek oda...Felrohantam a szobámba és felvettem egy csini ruhát.Utolsó pillantást vetettem a tükörbe és elégedetten mentem le.A bátyám vitt el az autóval...Egy nagy hajón volt a buli.Rengetegen voltak,de senkit nem ismertem.Erőt vettem és bementem.Leültem a púlt elé és kértem egy koktélt.Egy fiú selymes hangja járta át testemet amint hozzám szólt.:
-Szia.Jösz táncolni?-pár másodpercig elvesztem két gyönyörű szemében,majd dadogva mondtam:
-Szia.Persze.-Sokáig táncoltunk,de hírtelen eszembe jutott Harry,hogy feledkezhettem meg róla?Elkezdtem keresni,de épp azt sem tudtam,hogy néz ki.
-Keresel valakit?-kérdezte a tánc partnerem.
-Igen.Harry Styles-t keresem.-Ő csak elmosolyodott s megkérdezte:
-Te vagy Dalma?
-Igen,én vagyok.-de vajon honnan tudta?...Megfogta a kezemet,és egy kabinba vezetett.Kinyitotta az ajtót és bementünk.Neki lökött a falnak és ajkainkat pár centi szakította el egymástól...
-Én vagyok Harry-mondta,majd megcsókolt.Ajka puha és édes volt.Nem engedte,hogy megszólaljak.Bár nem is bírtam volna.Hatalmas levegőket vettem,még ő apró puszikkal hintette be a nyakamat.Nem haboztam levettem a pólóját.Kidolgozott tetoválásokkal teli felső testére tettem két kezemet.Neki a kezei a derakamtól lassan felfele csúsztak így a pólómat felhúzta.Eközben egymás ajkát téptük.Lábaim terpeszben voltak és Harry férfiasságát éreztem,hogy dudorodik.Halk nyögések hagyták el a szánkat.Harry megfogta a derekamat és az ágyra vitt.Kikapcsolta a melltartómat és messze eldobta.Masszírozni kezdte melleimet,mely halk nyögeseket váltott ki belőlem.Egy mozdulattal Harry mellkasán voltam.
Kínzó lassúsággal levettem nadrágját,majd a boxerét.Kezembe vettem férfiasságát,de ő elvette onnan a kezemet.
-Ma csak te leszel kényeztetve!-mondta miközben gyorsan felém kerekedett.Hírtelen mozdulattal levette a  szoknyámat és a  bugyimat.
Nyelve mellemtől  egyre lejebb haladt.Elért a csiklómhoz,s apró puszikkal árasztotta el.Nyelve mellé két ujja is társult.Számat egyre nagyobb nyögések hagyták el.Harry néhányszor felcsúszott egy csókot adni.Egyre gyosabban pumpált,aminek köszönhetően pár lökés után ujjai köré élveztem.A nedvet lenyalta ujjairól,majd férfiasságát bejáratomhoz tette,jelezve arra,hogy behatol.
-Mindennél jobban kívánlak.-suttogta  fülembe.Szemembe nézett,s csak bolintottam.
Mikor teljesen bennem volt,egy könnycsepp hagyta el a szemem.Lassú,gyengéd mozdulatokal mozgott  bennem.Hátába karmoltam jelezve,hogy gyorsítson.
Harry szájat férfias nyögések hagyták el,mely engem felvitt a csúcsra,majd egy nagy levegő mellett Harry is elélvezett.Pár levezető lökés után fáradtan feküdt le mellém...
Felöltöztünk,majd Harry kocsiávál haza mentünk.
Mindenki fent volt még és csodálkozva nézték,hogy kézen fogva léptünk be az ajtón.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése