K. Cina sztorija

Nem így akartam!

Egy átlagosnak tűnő nap kezdődött el. Reggel 08:00 óra volt. Rendbeszedtem magam, reggeliztem, és kimentem futni a parkaba, mint minden reggel szoktam. Elkezdtem kocogni, azonban hamar meg is álltam. Azt vettem észre, hogy rettenetesen fáj a hasam, és hányingerem is volt, ráadásúl két hete késik. Nem tudom mitől van ez! Leültem egy közeli padra, aztán eszembe jutott valami, ami négy héttel ezelött történt. Minden így kezdődött:
A barátnőim elhívtak az egyik haverjuk szülinapjára, aki egy srác, mellesleg nagyon helyes. Na mindeggy. Természetesen elmentem a partyra, mert nem akartam megbántani őket. A barátnőim hamar ott hagytak, mert ők táncolni mentek. Egyedül, egy kanapén ültem. Odajött a szülinapos srác.
- Szia. Harry vagyok. Tudod, nekem van a 19-ik szülinapom.
- Szia. persze, hogy tudom. 
- Éés, nem akarsz velem táncolni? 
- De, szívesen táncolnék veled!
- Oké, de a nevedet elárulod?
- Jade vagyok.
- Hmm szép név! 
- Köszi, akkor táncolunk?!
- Naná. Mondta Harry. Lassú szám következett. Félénken összekulcsoltam nyakán a kezem, ő pedig egész bátran a derekamat fogta. Lassúzni kezdtünk, közben egész végig 
Harry gyönyörű, zöld szemeit bámúltam, Harry meg mélyen az enyémekbe nézett. 
- Jade?
- Igen Harry?
- Csodálatos vagy!
- Öhmm... ne mondd ezt!
- Miért? Mert zavarba hozlak?
- Nem. Vagyis igen! És teljesen elpirúltam.
- Miaz? Mért vagy ilyen piros? Vigyorgott Harry.
- Nem is va....  Nem hagyta, hogy befejezzem a mondatot, mert gyengéden ajkaimnak esett.
- Harry...megfognak látni!
- Gyere fel a szobámba!
Megfogta a kezem és behúzott a szobájába.
- Jade, én annyira kívánlak!
- Én is Harry! 
Pár perces csókcsata után, elkezdte lehúzni a pólómat.
Teljesen megszabadította a felsőtestemet a ruháimtól. Rögtön melleimnek esett, amit apró puszikkal lepett el.
Én is levettem Harry ingjét. Lefagytam alaposan kidolgozott felsőteste látványán. 
Elkezdte lehúzni szoknyámat, majd én is nadrágját. A boxerét kínzó lassúsággal kezdtem levetni róla. 
- Kérlek, ne kínozz! 
- Nyugi, ha akarod gyorsabban is levehetem.
Megszabadítottam boxerétől teljesen, és egy apró sóhaj jött ki a száján.
- Ahh, Baby rajtad még túl sok a ruha. Mondta majd rólam is levette a bugyimat. 
Szétette lábaimat, elhelyezkedett, és gyors tempóval csinálta. 
Közben nagyokat nyögtünk mindketten. Attól féltünk, hogy lennt meghallják! 20 perc múlva felöltöztünk és lementünk. Harry nagyon fura volt, amikor vissza- hívott a szobába. 
- Figyelj Jade! Tudom, hogy lefeküdtünk, de szerintem felejtsük el ezt az egészet jó? Ne haragudj tényleg, de nagyon sokat utazom a srácokkal, és egy kapcsolat nem hiányzik nekem! Mert ez úgysem fog működni!
- Ha-Harry! Te meg miről beszélsz? Lefeküdtem veled, és te meg azt mondod, hogy felejtsük el? 
- Sajnálom, tényleg!
- Sajnálod? Mit képzelsz te rólam, hogy egy rongy vagyok, akivel bárki, bármit megtehet?
- Nem. Én csak...
- Te csak? Tudod mit? Menny a francba! 
- Jade várj!
Zokogva futottam haza. 
Na ez történt velem, de most térjünk vissza! Szóval az a helyzet, hogy amikor lefeküdtem Harryvel nem használtunk óvszert! Istenem, annyira félek, hogy t-terhes vagyok! Még kimondani is rossz! Kíváncsí voltam ezért haza is mentem a parkból, és vettem egy terhességi tesztet. Most minden kiderül! Nem hittem a szememnek! Istenem miért? Terhes vagyok. Még csak 18 vagyok!  Szeretem a babákat, de nem tudom mi lesz vele apa nélkül, na meg velem! Harry annyira bunkó volt, de mégis a leendő gyerekem apja, mert nem fogom elvetetni, nincs szívem rá! Nincs más választásom fel kell hívnom Harryt! 
- Hallo.
- Harry, Jade vagyok
- Jade annyira örülök, hogy hallom a hangod. Sajnálom!
- Harry, figyelj erre most nincs idő! Vészhelyzet van! 
- Komoly? Miaz? Mondd már!
- Ezt személyesen kell! Gyere át hozzám, de siess légyszi! Megadtam a címem.
- Indulok! 10-15 perc és ott vagyok. Szia!
-  Szia.
Nagyon pontos volt. 10 perc múlva nálam volt. Szerintem elég komolyan vette.
- Itt vagyok! Mi a baj?
- Harry én, én....
- Miaz? Mért sírsz?
- Na jó, nem húzom az időt. Terhes vagyok!
- Hogy mi? És ki az apa, kitől?
- Harry, tőled, te vagy az apa!
Hazza pár percig meg sem tudott szólalni. Csak azt nem tudtam hogy öröm, vagy bánat.
Erre megszólalt:
- Én nagyon szeretlek Jade! És a babát is szeretni fogom. Ne haragudj, hogy múltkor, négy hónappal ezelött totál bunkó voltam veled! Megbántam, és én nagyon boldog vagyok, hogy a gyereket apja lehetek!
- Haaa? Te se haragudj! És én is szeretlek! De mi? Komolyan örülsz? 
- Persze! Nagyon! És már fel akartalak hívni, csak lelkiismeretfurdalásom volt.
- Nothing trouble! Szeretlek Harry! Don't let me go! 
Megöleltem, és azóta együtt vagyunk, és boldogan várjuk a babát. Ja és Hamarosan Harry felesége leszek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése