Kádár Petra Eszter sztorija

1. rész ~ Találkozás ~
Íme itt az első rész! Nem lett valami esemény dús, de azért remélem tetszik! Írjatok komit, mert kíváncsi vagyok a véleményetekre! Puszi

- Harry, siess már, elkésünk a koncertről! - kiáltott fel nekem Louis.
- Megyek! - kiabáltam vissza, és még egy utolsó pillantást vetettem napi kollekciómra. Megigazítottam a hajamat, elrendeztem a pulcsimat, majd mentem is.
- Haver, komolyan egy menyasszony gyorsabb nálad! - lökött oldalba vigyorogva Liam.
- Jah, mert te biztos tudod.. - forgattam szemeimet, majd kiléptem a házból. Beszálltam a fekete kisbuszba Zayn mellé, és mentünk is az arénába. Az x-faktor után a srácokkal összeköltöztünk, így minden percben hülyülünk, de koncert előtt mindig feszült a hangulat. Általában Lou egész úton Zaynt és Niallt szekálja, akik csak fejüket fogva próbálnak nem idegbajt kapni. Liam szokás szerint próbálja oldani a feszültséget, én pedig csak bambulok ki a kocsi ablakán, és mélyen gondolataimba merülök. A mostani út viszont teljesen más volt.
- Eltudjátok hinni, hogy több mint 1 éve lett belőlünk egy csapat? Július 23.-a. Nagyon durva. - pacsizott le Niall Liammal.
- Hát figyelj, 1 éve volt, mi mégis ugyanazok maradtunk. Inkább ez a durva.. Senki sem változott, csak magasságban és hangban. Bár Louis lehet hogy komolyodott egy kicsit. - magyaráztam, mire Lou megsimogatta arcomat, és egy nagy cuppanós puszit adott rá. - Oké, talán tévedtem. - vigyorodtam el, mire mindenki felnevetett.
- A csajozási szokásaink is változtak. Lou meg buzi lett.. De mit is várhattunk volna? - nevetett fel Zayn.
- Hjajj ne cikizzétek már a románcomat. Harryre mért nem mondjátok hogy buzi? - nézett durcás képen a srácokra Louis.
- Talán mert neki volt barátnője.
- Nekem meg van. - nyújtotta ki nyelvét a mókamester, mire ismét nevetésben törtünk ki. Az út többi részét fura módon komoly beszélgetéssel töltöttük el. Szóba került Niall szülinapja, ami 10 nap múlva, szeptember 13-án lesz. Szóba került a mai koncert, az xfaktor előtti életünk, szóval így minden. Az arénához érve viszont Louis ismét feldobta a hangulatot, amit a rajongók csak növeltek. Mindenki "We Love One Direction"-ös táblákkal várt bennünket az aréna kapuja előtt.
- Durva, hogy a rajongók sem változtak.. - mosolyodtam el. A kocsi a hátsóparkolóhoz hajtott le, ahol kiszálltunk, és az épület hátsó bejártatához mentünk. Beléptünk az arénába, és a színpadon keresztül hátramentünk a backstageba. Már mindenki ott volt, és bennünket vártak. Az első aki letámadott minket, Tom volt, a menedzserünk, aki közölte velünk, hogy ez a koncert különleges lesz, ugyanis a több ezer rajongó közül a statiszták kiválasztanak 1 embert, aki feljön hozzánk a színpadra az egyik dal közben, és velünk énekel. A bejelentés után hátramentünk az öltözőhöz, és készülődni kezdtünk. Kemény 2 óra múlva megkezdődött a koncert.

- A statiszták kiválasztottak 1 lányt közületek. - kezdett bele Niall a mondandóba. - Most ezt a lányt megkérjük, jöjjön fel ide a színpadra, és énekelje velünk a One Thing című dalunkat! - fejezte be, mire a nézőközönség ujjongásba kezdett. Pár másodperc múlva egy gyönyörű lány lépett fel a színpadra. Hosszú barna haja tökéletesen helyezkedett el mellkasán. Mogyoróbarna szemei csak úgy csillogtak enyhén piros arcán. Ezt a tökéletes képet mosolya ennél szebbé tette, bár azt hittem ennél szebb már nem lehet. Teste karcsú volt, ahogy lábai is, amiket kiemelt a kopott rövidnadrágja. A srácok odasétáltak hozzá, de velük ellentétben én meg sem bírtam mozdulni. Csak a lányt figyeltem, semmi mást. A dal elkezdődött, de én még mindig nem tértem észhez.
- Harry! - jött oda mellém Louis, és a fülembe suttogta. - Térj már észhez ember, mindjárt te jössz! - bökött meg, mire kizökkentem "álmomból" és a dalra koncentráltam. Nem elég az, hogy a szövegemet elrontottam, de a koreográfia is miattam ment fuccsba.

- Haver, neked meg mi bajod van? Ott álltál mint egy szobor basszus, a szöveget is elrontottad, és a koreográfiát is miattad kellett ejtenünk. Mi van veled? - kezdett el kiabálni Niall, mikor léptünk le a színpadról. - A szünet után jön még 3 szám. Ha azokat is elrontod, nem tudom mit csinálok veled!
- Ott is velünk lesz az a lány? - kérdeztem rá Niall lecseszését figyelmen kívül hagyva.
- Áhh szóval erről van szó.. Bejött neked a csaj mi? - kérdezte Zayn.
- Dehogyis.. Nem csak. Mind1.
- Elismerem tényleg szép.. Talán rákapcsolok, mielőtt még valaki más megszerezné.. - mondta Zayn.
- Azt próbáld meg! - feleltem mérgesen.
- Szóval mégiscsak tetszik!
- És ha igen?
- Harry szerelmes. Harry szerelmes. Harry szerelmes!!! - kezdett el ugrálni Louis.
- Szálljatok már le rólam! - kiáltottam fel idegesen, és elrohantam az öltözőbe.
- Ne haragudj, de hallottam hogy a fiúkkal veszekedtek.. Valami baj van? - lépett be az öltözőmbe.... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése