Pancsúr sztorija

Harry szemszöge

[T/N] és én másfél éve vagyunk együtt, de még nem történt meg AZ. Azt mondta, nem akar semmit elsietni, viszont én, akármennyire is szeretem... vannak szükségleteim. Nem, még csak véletlenül sem akarom megcsalni, csak azt mondom, hogy nem bírom sokáig.
  A turnénk most ért véget, már a taxiban ülök, és már csak két utca választ el az én gyönyörű barátnőmtől. Fizetek, elköszönök a sofőrtől és belépek a házba. Fél éve költöztünk össze, nagyon otthonos kis ház. Az ajtón beérve ledobom a bőröndjeim, leveszem a cipőm, a sapim és a kabátom, majd körbenézve virágszirmokat pillantok meg, melyek a konyhába vezetnek. A konyhában egy rózsaszín cetli vár: "Ha éhes vagy, palacsinta a hűtőben! Amúgy gyere a nappaliba! xoxo" A nappaliban ledobom magam a kanapéra, és magam mellett most egy kék papírkát találok: "Hiányoztál! Nélküled üres a ház... Nem baj, gyere a nagyfürdőbe! Csók" Imádom ezt a lányt! De megőrjít. A fürdőbe lépve egy csoda fogad. Tele minden gyertyákkal, rózsaszirmokkal, életem nője pedig csendben ül a kád szélén, fehérneműben. Fantáziám azonnal beindul, de perverz gondolataimat elhessegetve lépek hozzá egy csókra.
  - Hiányoztál - suttogja ajkaimra, majd újra megcsókol. De ez más volt, sokkal vadabb, szenvedélyesebb, őrjítőbb.
  - El sem tudod képzelni, mennyire - suttogom, majd elengedve karcsú testét, végigmérem. - Gyönyörű vagy - nézek a szemébe, mire zavartan vigyorogva lehajtja a fejét. - Hé, előttem ne legyél zavarban - mosolygok rá, õ pedig felnevet.
  - Fürödjünk - lép el tőlem, majd vonakodva kikapcsolja melltartóját. Meglepődve ugyan, de én is elkezdek vetkőzni.
  - Ez is mehet? - mutatok boxeremre, ő pedig bólint, majd lehúzza bugyiját és beszállunk a vízbe. Életemben először látom meztelenül álmaim nőjét, és azt kell mondjam, megérte várni.
  - Harry - szólít meg halkan 2 perc -cseppet sem kínos- csend után, én pedig érdeklődve fürkészem arcát. - Azt hiszem... azt hiszem, felkészültem - néz a szemembe, mire elmosolyodom, és megfogom a kezét a víz alatt.
  - Nem muszáj, ha nem akarod - mondom, bár nem teljesen vagyok ebben biztos.
 - De, most már nem hátrálok meg - jelenti ki. Még ülünk egy kicsit, megmossuk egymást, majd magunkra csavarva egy-egy törülközőt bemegyünk a hálóba. Hozzá lépek, ráérősen megcsókolom, hiszen én nem sietek sehova. A pici Harry viszont nem így gondolja, hiszen már vagy fél órája ágaskodik. Óvatosan kicsomagolom barátnőmet narancssárga törülközőjéből, és lassan tolni kezdem az ágy felé. Lefektetem, majd fölé magasodva megcsókolom, lejjebb haladva a nyakát puszilgatom, egyszer gyengéden meg is harapom. Közben kezeim bebarangolják felsőtestét. Bal kezem megállapodik [T/N] bal mellén, szám pedig nyakáról jobb mellére vándorolva kezdi kényeztetni azt. Jobb kezem sem tétlenkedik soká, lágyan simogatom belsőcombját, egyszer-egyszer szeméremdombján is végigsimítok. Számat most áthelyezem barátnőm bal mellére, mire egy kisebb nyögés hagyja el száját. Tekintetem arcára emelem, és lágyan elmosolyodva csúszok lejjebb. Lapos hasát végigpuszilva haladok le, egyenesen a csiklójáig. Nyelvemmel kezdem el izgatni, mire [T/N] újabb nyögést hallat. Látván, hogy élvezi, 1 ujjammal végigsimítok nyílásán, majd óvatosan belécsúsztatom. Ujjamat ütemesen mozgatom barátnőmben, miközben ő nagyokat sóhajtva markol hajamba, ezzel is feltüzelve engem. Mutatóujjamat középső követi, azt pedig a gyűrűs. Lassan pumpálni kezdek, közben hüvelykujjammal csiklóját izgatom, szám pedig újra hasára, melleire, szegycsontjára, kulcscsontjára, nyakára, s végül szájára vándorol.
  - Ha..Harry, mindjárt... - nyögi, majd egy "aahw" kíséretében ujjaim köré élvez. Nedvét szépen eltávolítom nyelvemmel, majd csókot nyomva csiklójára, felkúszok hozzá, számat az övére helyezem, és újra oldalát kezdem simogatni. - Hé - tol el magától. - Most én jövök - jelenti ki, majd fordítva helyzetünkön férfiasságom elé helyezkedik, rámhajol, és nyakamat kezdi csókolgatni, amit én egy morgással jutalmazok. Puszikkal hinti be mellkasom, hasam, majd V vonalamon végigsimítva lejjebb mászik. Csókot nyom meredező büszkeségem hegyére, oldalára, tövére, majd apró kezével kezdi simogatni. Alulról felfelé haladva végignyalja, majd végét bekapja, és óvatosan szopni kezdi. Számon kieresztek egy nyögést, mely láthatóan beindítja, s amennyit tud, bekap, tövét pedig kezével kényezteti. Fel-le mozgatva fejét visz engem egyre közelebb és közelebb a gyönyör kapujához. Csípőmet előlre tolva nyomom teljes hosszamat [T/N] szájába, aki emiatt öklendezni kezd. Azonnal visszafogom magam, hiszen még véletlenül sem ártanék neki. Néhány másodperc múlva egy mélyről jövő nyögés kíséretében barátnőm szájába élvezek, aki egyből le is nyeli, ám egy kevés ajkain marad. Felkúszva mellém lenyalja azt is, mire én egyből lecsapok ajkaira, egyik kezemmel újra simogatni kezdem, másik kezem ujjait pedig belécsúsztatom, hogy annyira ne fájjon neki. A kis Harry újra bevetésre kész, így eltávolodva barátnőmtől az éjjeliszekrényemhez megyek, az óvszert felhúzom, majd visszamászok [T/N] fölé és a szemébe nézek.
  - Biztos, hogy velem akarod először? - kérdezem bepozícionálva magam.
  - Mióta elindultatok, erre várok - suttogja.
 - De szólj, ha fáj, jó? - utasítom aggódva, mire bólint. Lassan becsúsztatom farkam felét, mire [T/N] megfeszül, és kigördül egy könnycsepp gyönyörű szemeiből. - Abbahagyjam? - kérdezem.
  - Nem, csak ne mozogj - suttogja erőlködve, majd felsóhajt, és bólint. - Mehet - mosolyog rám, én pedig óvatosan tolom belé magam, szinte teljesen.
  - Oké vagy? - érdeklődöm, hiszen egy ideje semmi hangot nem adott ki.
  - Ühüm - nyitja ki szemeit, és édesen elmosolyodik. Lassan mozogni kezdek, [T/N] pedig hangos sóhajokkal, később nyögésekkel reagál. – Ahhw... Harry, gyorsabban - utasít, én pedig egy fáradt mosoly kíséretében magasabb fokozatra kapcsolok. - Ha...Harry el...- nyöszörög, mire félbeszakítom.
  - Én is, babám, én is! - mondom, és abban a pillanatban megérzem barátnőm nedvét egy sikítás kíséretében, melytől én is egyből elmegyek. Lökök még egyet-kettőt rajta, levezetés képpen, majd fáradtan dőlök rá. 2 perc pihegés után kicsusszanok belőle, az óvszert a kukába dobom, és [T/N] mellé fekve magunkara húzom a takarót. Felé fordulok, derekánál átölelve magamhoz húzom, és egy puszit nyomok a hajába.
  - Harry - suttogja.
  - Hmm? - kérdezek vissza.
  - Köszönöm - mondja ki, mire még közelebb húzom magamhoz.
  - Én köszönöm. Nagyon fájt? - érdeklődöm.
  - Az elején. De nagyon jó volt - fordul felém, majd egy csók után csak egyenletes szuszogását hallom.
  - Ebben egyetértünk - suttogom, majd egy újabb hajpuszit követően engem is elnyom az álom. Kell ennél több? Az a lány, akit 2 éve szeretek, valamint másfél éve az ENYÉM, most itt fekszik, halkan szuszogva a karjaim között. Ennél boldogabb csak holnap leszek, amennyiben „igent” mond. Ugyanis úgy terveztem, hogy holnap megkérem a kezét. És, hogy ezek után mi lesz… az már a jövő zenéje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése