K. Vivien sztorija

Anyukámat kb 3 éven keresztül fűztem,hogy engedjen végre boxolni.De nem engedte.. -.-"
A 17. szülinapomon végül aztán megenyhült a szíve és beíratott egy tanfolyamra.Már nagyon vártam az első edzést.Néhány ismerősöm ugyan oda jár és mondták,hogy új edzőt kapnak,de még ők sem tudják,hogy ki az,csak annyit,hogy 19 éves profi.
*Hétfő*
Az első box edzés!Hú,de izgulok!Vajon jó leszek?Vannak ott helyes fiúk?Ki lehet a tanár?Mi lesz az első órán?-ezek a gondolatok jártak a fejemben.A barátnőim fél kettőkor beugrottak értem,hogy majd ott kitesznek.
-Mit fogtok csinálni?-érdeklődött Elisabeth.
-Beth!Még én sem tudom....-sóhajtottam.
-Oké,de majd mesélj!Itt is vagyunk!Jó legyél!-köszöntek el.
-Rendben!Sziasztok!
Vettem egy mély levegőt és besétáltam.Ott mondták,hogy öltözzünk át.Elvezettek a lány öltözőhöz és a kezembe adták a ruhát,ami valójában egy mini sort és egy trikó volt,ami nem volt túl hosszú...Átöltöztem és kisétáltam a többiekhez.Rajtam kívül 2 lány volt a csapatban,az egyikük pedig nagyon ellenséges volt velem.Mikor az óra negyed 3-at ütött belépett az edzőnk.Rövidnadrágban,póló nélkül,így tökéletesen rá lehetett látni a felsőtestére,ahol tetkói díszelegtek.Göndör fürtjeibe legszívesebben beletúrtam volna,zöld szemei csak úgy vonzottak magukhoz *-*
-Sziasztok!Harold Edward Styles vagyok,tegezzetek nyugodtan,és hívjatok csak Harry-nek.-mutatkozott be.-És most bemelegítésként 50 felülés,fekvőtámasz,lányoknak lehet térdelve,és másszatok fel a kötélre.Addig én kihívom egyesével az embereket,hogy megismerjem őket.
Elkezdtem csinálni a felüléseket és mire végeztem odajött Harry,majd kihívott.
-Szia!Hogy hívnak?
-[T/N]
-Szép a neved!
-Köszönöm.-pirultam el.
-Hány éves vagy?
-Pénteken lettem 17.
-Oh,utólag is boldog szülinapot.
-Köszi.
-És,hogyhogy a box-ot választottad?
-Hát engem mindig ilyen fiús lánynak tartottak,pedig nem vagyok az!Könnyen zavarba tudok jönni,meg minden,csak valahogy nem érdekelnek ezek a kimondottan csajos dolgok,mint az állandó vásárlás,körömpingálás,stb. Inkább a fiús sportok.Régebben fociztam,és az unokatestvérem mesélte,hogy milyen boxolni. Ezért elkezdett érdekelni a téma.Anyámat 3 évig kértem,de csak most engedte meg.
-Értelek.Na akkor menj vissza,folytasd a bemelegítést.
-Oké.
Visszasétáltam és folytattam a fekvőtámaszokkal.Kicsit kifáradtam a kötélmászás után,aztán leültem.Majd Harry megmutatta az alapokat.Nagyon könnyen ment az egész!Azt hittem nehezebb lesz :/ Az edzés alatt éreztem,hogy valaki mindig engem néz,de nem törődtem vele.Mondtam Harry-nek,hogy óra után segítsen egy kicsit csiszolni a box-tudásomat.Mikor már mindenki elment átismételtünk mindent.Valahogy sokkal jobban megy,ha nem  néz senki.Mikor végeztünk elmentem az üres öltözőbe.Levettem a cipőmet,a zoknimat és Harry nyitott be az öltözőbe.
-Szia!Én ezt nagyon nem írom ki,hogy szinte bikiniben mászkálsz előttem....
-Mi?
A kérdésemre csak közelebb jött és ajkait az enyémre tapasztotta.A gyomromban mintha pillangók repdestek volna.Vad volt,de mégis gyengéd.Megharapta alsó ajkamat,mitől felsóhajtottam.Oldalamat simogatta,majd megfogta a rövid trikót és leszedte rólam.Én közben Izmos testét simogattam.Számról a nyakamra tért,s kissé megszívta azt,amitől kissé felnyögtem.
-Kellesz!Most!-súgta a fülembe.Ettől teljesen beindultam.Eldöntött a padon és a kulcscsontomat nyalogatta.Megemelkedtem,hogy kikapcsolhassa a melltartómat.Bíbelődött vele,de csak sikerült ledobnia.Rögtön melleimnek esett,és az egyiket kézzel,a másikat meg szájjal kényeztette.
-Ne...kínozz kérlek!-sóhajtoztam.
-De türelmetlen vagy!!-nevetett.
Kicsit feltápászkodott levette a nadrágját alsójával együtt,így megláttam hatalmas szerszámát.Kicsit megijedtem.
Lerántotta rólam a sortomat,bugyival együtt és elhajította.Szétterpesztette a lábamat,mad megéreztem selymes nyelvét odalent.
-Aaaaah....-nyöszörögtem.
-Finom vagy Baby!
Nemsoká nyelve mellé három ujja is társult,mire felnyögtem.Gyorsan ujjazott,közben nyelve sem tétlenkedett.Fogai közé fogta csiklómat s kicsit megszívta azt.
Ha...Ha,...Harry....én...mindjárt...-nyögtem,mire abbahagyta.
-Nem így fogsz elélvezni.-mosolygott kajánul.
Felültem és nyúltam volna méretes farkához,hogy kielégítsem,de nem hagyta,mondván,hogy nem,most ő kényeztet engem.Leült és az ölébe húzott.Egy csókot nyomott a számra,é meg lassan ráereszkedtem méretére.Cseppet felsikítottam hatalmasságától.
-Nagyon fáj?Abbahagyjam?-aggódott.
-Nem.....majd...megszokom...-nyöszörögtem.-Olyan,mintha első lenne....
-Nyugodj meg..-nyögött,mikor egész hossza bennem volt.
Egy könnycsepp gördült le az arcomon,amit azonnal lecsókolt.Picit megmozdult,én meg felsikítottam.Vártunk még egy kicsit,majd mozogni kezdtem rajta egyre gyorsabban.Megkönnyebbült nyögés szaladt ki  a szánkon.Az egész helységet a kettőnk nyögése töltötte be.Kissé lomhábban ugráltam rajta,ezt észrevette és anélkül,hogy kicsúszott volna belőlem lefektetett a földre és iszonyatosan gyors tempót diktált.
-Ahh.....Harry...nem ...bírom tovább...
-Engedd el magad!-nyögött egy hatalmasat.
Lökött egy mélyet és egyszerre élveztünk el.Hátába mélyesztettem a körmeimet,ezzel visszafojtva a sikolyomat.
Mellkasomra rogyott,hangosan zihálva.Nem sokkal később  nyomott egy apró puszit a számra,s leszállt rólam.Felöltöztünk,amilyen gyorsan csak tudtunk.
-Hé,[T/N]!-fogta meg a csuklóm.
-Igen?-mosolyogtam.
-Tudom,hogy ez korai meg minden,de lennél a barátnőm?-vakarta a tarkóját.
-Persze!-mosolyodtam el még jobban és egy csókkal elváltam tőle.
A barátnőim már kint vártak.
-Na mi volt??-Samantha.
-Nagyon jó volt.
-Milyen az edző?
-Eszméletlen helyes!És.....
-És..mi?-lettek kíváncsiak.
-Hát....megkért,hogy legyek a barátnője.-pirultam el.
-Mit válaszoltál???????
-Persze,hogy igent!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése