Gyapjas Ildikó sztorija

Épp sétálok haza a suliból amikor az egyik haverom Harry utánam szól.
-Hé (T/N) várj meg. Megvárom és elkezd beszélni
-Nincs kedved átjönni hozzám délután? Iszogathatnánk és nézhetnénk egy filmet. Mondja Harry
-Nekem okés. Mondom neki úgy sincs programom délutánra
-Akkor majd gyere át 4-kot. És ezzel el is ment
1-2 perc múlva 4 óra és én most értem ide Harryékhez. Becsöngetek.
-Szia gyere beljebb – mondja Harry
-Szia! Köszönök neki vissza majd be mentem.
-Nah és melyik filmet nézzük? Kérdezem Harryt
-Szerintem nézzük meg a Másnaposok 3-at
-Rendben úgy is szeretnék már egy jót röhögni. Mondom neki
Harry be rakja a filmet majd le ül mellém a kanapéra. Kicsit furcsálltam hogy elég közel ült hozzám de nem zavart. A film közepénél járhattunk amikor éreztem hogy combomra rakja kezét. Majd simogatni kezdi a combom. Elhúzódtam mellőle majd megkérdeztem
-Harry te meg mit csinálsz? Nézek rá furán és mondanám tovább a mondandómat de egy csókkal elhallgattat majd így szól
-Semmi olyat baby amit te nem szeretnél! Majd újra megcsókol és most már én is visszacsókoltam. Annyira jó csókol Harry nem bírtam neki ellenállni.
Pólóm alá nyúl és egy gyors mozdulattal le is vette rólam. Majd erre a sorsa jutott a melltartóm is. Melleimet kezdte el masszírozni szívni ami belőlem apró sóhajokat váltott ki. Át tért hasamra amit nedves csókokkal hintett be. Elérte nadrágom szélét amit gyorsan le is vett rólam majd bugyin keresztül kezdett el dörzsöln. De azt hamar megelégelte és le is vette rólam a zavaró fehérneműt majd nyelvét éreztem meg csiklómon mire egy kicsit felnyögtem.
Durván kezdett el nyalni de nekem nagyon tetszett majd 1-2 perc után meg éreztem magamban 2 ujját. Amire már rendesen felnyögtem. Gyorsan pumpált. Nagyon élveztem ahogy Harry nyelvével és ujjaival kényeztetett. Kb fél percen belül éreztem ahogy a hátam ívbe feszül  majd Harry ujjai köré élveztem.
-Most te jössz – szól Harry.
Nagy gyorsasággal levettem róla pólóját és nadrágját boxerével együtt és a földre dobtam.
Verni kezdtem neki majd egy gyors mozdulattal bekaptam neki az egész hosszát mire hangosan felmordult. Vadul szopni kezdtem mire száját hangos nyögések hagyták el. Majd pár másodpercen belül a számba élvezett
-Nagyon jó voltál kislány. Mondta Harry. Felhúzott magához  szenvedélyesen megcsókolt és maga alá fordított. Elhelyezkedett lábaim között majd rám nézet.
-Mehet? Kérdezi. Válaszként csak bólintottam egyet és belém hatolt. Fel sikítottam a fájdalomtól. Voltám férfival úgy együtt de Harrynek nagyon nagy volt. Pár percig hagyta hogy szokjam méretét majd el kezdett bennem mozogni. Nagyon jó érzés volt. Belemarkoltam Harry vállába szerencsémre vette a célzást és gyorsabban kezdett el lökni. Szánkat kisebb nagyobb nyögések hagyták el. Egyszer csak megint éreztem ez a feszítő érzést az alhasamban.
-Ohh ezezz Harry gyerünk mindjárt!!! Nyögtem ki nehezen.
Erre Harry még mélyebben és gyorsabban kezdett el döngetni. És ebben a pillanat
Megéreztem hogy Harry farka rángatózni kezd bennem ami engem is fel vitt a csúcsra. Majd hangos nyögések közt mindketten elmentünk. Harry lemászott rólam és mellém dőlt. Próbáltuk egyenletessé tenni a lélegzetünket. Pár perc múlva Harry szólal meg
-Nagyon jó voltál (T/N)! És én remélem hogy ez nem csak egy  egyszeri alkalom volt . Mondja Harry
-Hát én is remélem Harry – mondom neki
Harry felém fordul majd egy apró puszit nyom az arcomra. Összeszedjük a cuccainkat és felöltözünk majd pár perc búcsúzkodás után haza indulok.


*---Ez történt egy hete azóta már egy párt alkotunk Harryvel---*  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése