EREDMÉNY

Sziasztok! Először is, tudom, hogy tegnapra ígértem az eredményhirdetést, de annyira képtelen voltam dönteni, hogy egy barátnőm segítségét is kérnem kellett. Együtt döntöttünk, bár még így is nehezen.
A sztorik fantasztikusak lettek, mindegyik egytől-egyig, és ezt most nem csak úgy mondom, hanem tényleg ezt gondolom. Elég nehéz volt dönteni, néhány sztorit 5-ször el elolvastam, hogy rájöjjek, melyik a jobb. Hát ez így sem ment... :D Ekkor kértem a barátnőm segítségét, akivel újra átolvastuk az egészet, és meglett az eredmény.
Szeretnék mindenkit arra kérni, hogy ne szomorodjon el, mert mint már mondtam, az összes sztori csodálatos lett.
Nem is húzom tovább az időt, mindenkinek gratulálok és ne feledjétek: vesztesek nincsenek!

1. helyezett: TORI
Gratulálok! E-mailben küldd el nekem a következőket: 
  • a Facebook adatlapodat, hogy aki akar, tudjon jelölni (nem kötelező elküldeni, csak ha akarod)
  • küldd el a blogod linkjét (ha van)
  • és küldd el, hogy ki a kedvenc 1D tagod (róla csinálok neked egy meglepetés videót)

2. helyezett: HALLIWELL SISSY
Gratulálok! E-mailben küldd el nekem a következőket:

  • a Facebook adatlapodat, hogy aki akar, tudjon jelölni (nem kötelező elküldeni, csak ha akarod)
  • küldd el a blogod linkjét (ha van)


3. helyezett: LÍVI
Gratulálok! E-mailben küldd el nekem a:
  • a Facebook adatlapodat, hogy aki akar, tudjon jelölni (nem kötelező elküldeni, csak ha akarod)

Mindenkinek gratulálok!
Ha van hasonló 18+-os blogotok, nyugodtan linkeljétek, szívesen olvasnám :)
Az első 3 helyezett e-mailjét pedig várom és hamarosan kiteszem a blogra a három nyertes sztorit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése